Wednesday, December 8, 2010

Syaza's Wedding :)

28hb November 2010 : waaaa , kawan mase kecil kuh sudah ke jinjang pelamin ;) TAHNIAH syaza ! Selamat pengantin baru , semoga kekal sehingga ke anak cucu . nanti da berisi jgn lupe roger2 ekk , nati saya jd auntie angah la . heee . Dea nikah 21hb , 28 hb sanding . actly , kami jiram tetangga masa aku stay kat seksyen 20 shah alam dlu , kecik2 lg aku and kak along da kwn ,kwn ngn adeknye skali , "Eqa" pegi mengaji sesama , kwn sepermainan bersama , mcm2 la knngn sebenarnye . bile semkin besaa , phm2 la makin jarak ckit , tp mcmne pn kami stick lg smpai skrg . memories is forever ann :) mmg ta sangka dea kawen dlu , ye lah da jodoh kan , Alhamdulillah . Aku sentiasa doakan yang terbaek untuk awk syaza ^_^ okay lahh , meh nak tunjuk random pics di majlis nyee .


wewwitt , posingg maut gtu . ehe .


Pak pak pung pung ! hehe . WAJIB k pose ngn pengantin berseri2 nie :)




eheee , ske ske ! awak cantikk sgt taw . muah2 ! ;)


mama with her .


Selamat Penganting Baru amy & Syaza ♥


Sempat lagii ! :D


Ini adek nyee , Eqa . da beshaaa da kamu yee ;)


Okeh , ini lah rumah dea yang kedua selain di shah alam seksyen 20 , kat klang nie . besssaaaa kan ? cm istana aww . cantik sgt umah nie . ehee . kat cni lah majlis nyee . meriah ! ok lah , smapai sini dlu k . nikmati lah , gambar2 pengantin saya nie k . hee . daaa >.<

No comments: