Sunday, June 19, 2011

I'm Student !

HELLO STUDENT UNISEL ! :))



Assalamu'alaikum semuaa :) hye , entry kali ni pasal student unisel yang sangat rajin ni haa . haha . ehh budak ni sangat setia taw dengan Unisel . heee . ok lah nak share , aku dah lama taupdate blog kan , so now da cuti sem . ada lah masa sikit tuk berblogging alek . yayy ! :D Jadi ini lah sebab nye aku da lama tak update blog ni . be a student AGAIN yaww , setelah setahun ak rest yg terlalu banyak dan sgt la rugi taw coz ak sama batch dgn kekawan lame . huu :( tpi tak pe lah , kne teruskan jgk kan ? so , skg mmg aku "ryder" kot . berdikari n berseorangan kdg2 la . hek3 . :p

Okey , aku dapat tawaran continue Degree in Finance :) kat Universiti Selangor . Aku masuk ni intake short semester . so , dlm 3bulan cmtu je study . Tapi kali ni aku dah tak duduk kt Kampus Bestari Jaya , Batang Berjuntai tuu , ehee . Faculty of Business da move kat Kampus Shah Alam, Seksyen 7 . tauu ?heee ;) kirenye 1st time tuka tempat ,mula2 masuk wahh , mmg SESAT la taww. terpaksa la tanye mmber2 lame kat ctu . sangat2 berbeza k suasana kat shah alam ni . sumenyee lain , jdi mcm betol2 bdk baru kenal Unisel . haha . freshieee gler padahal da 3tahun kau bermastautin dalam unisel cume kali ni tempat je berubah . aha :D

But isokeyh , bile dah lelame semuanye jadi biase je bagi aku . dah tak sesat lagi . Cume confius je . HAHA ! :D sepanjang semester aku study sumenye okey . Subject BUSINESS ETHIC & ORGANIZATIONAL BEHAVIOR . ^^ Class ethics aku dapat sekelas nn kekawan Dip dulu tpi Ob terpisah aku msuk class nn org yg tak familiar . tpi dapat kawan BARU yang sangat sekepala taww ! haa nnti ak upload pic pic dorang k . dorang terbaekk , sangat caring kat aku . sampai di panggil "dak kecit" haishh . heee . :)

Cukup time Final Exam pun muncul , 10hb dan 14hb paper aku . Alahamdulillah , boleh jawab dengan tenang . cume taktau betol ke tak . yang penting da buat sehabis baek dan bertawakal saje :) InsyaAllah . Now dah selamat berada di Rumah Manis Rumah . heee . masa tuk membesarkan badan ye kawan kawan . :D Actually , kite ta sabarrrr nak masuk sem baru sebab nak cepat habes yayy !! haha . padahal lammaa lagi kot putt putt ni haih .

Eh , ok lah banyak sangat dah membebel ni , mesti u all bosan kan kalo drop belog ak ni . haha . takpe , ni just tempat tuk aku cakap pe yg ak nak , if ta nak bace pon tkpe . peaaceee ^_^v
THANKS FOR READING! <3

copp ! btw , ini Kad Matrik aku dari Dip and Deg . jangan terkejot ye tgk Kad dip tu agak demokk di situ ,maklumlah hati senang . haha ! and kalau nak gelak tgk pic aku dlm kad ni gelak je la . sbb ak sendiri pn gelak kot tgk kad sndiri . HAHA . sumpah lawak wey . kbye ! :)

No comments: