Friday, August 10, 2012

Belated Bedday Fana !

HAPPY BIRTHDAY NUR FARHANA RAMDZAN!

10JANUARI2012



     Assalamualaikum . Hari nie aku nak masukkan sikit cerita pasal bedday Fana . Ya , ak tau dah lama tarikh tu  atleast aku simpan jgk cerita tentang dia dalam belog aku ni :D Faktor masa dan faktor kemalasan punca belog ni bersawang-sawang. hihi . Btw , surprise ni aku buat pun dah "belated" dgn pertolongan kawan aku, Ameen cari kek, pikir cmna nak surprisekan si baby ni. Aku berjaya kenakan Fana dgn call dea "Fana,ak ada prob ni,kena jmpe kau jgk kt uma. tggu aku ya". Fana jwb " kau ok ke ? ok ok ak tggu dah smpai btau" . heeeee .yes ! ak smpai2 jalan smbil pegang kek tggu dpn pagar umah dea . 
SURPRISEEEEE ! 
Fana terlompat2 , terkejut campur marah . hihi. sorry weyh ! :D Then , acara potong kek buat dekat McD Sek18 melantak sekali lah kan ! sooooo , sini ada selit skit gmba2 masa tu . Semoga Fana happy selalu tk suka tgk dea sedih . Aku celebrate pn sederhana sgt, sorryy tu je yang aku mampu :') Tahun depan kte celebrate lagi ya by ! Iloveyouuu. mwa mwa <3



Angry bird for her ! *huggiee


Me with her birthday cake. Surprise! Hepy bedday baby!


Till then,bye!

No comments: