Saturday, February 19, 2011

mari menaip !


Hye , Assalamuaalaikum bloggerss
:) haih , dah lame aku tak menaip isi blog nie kn . hee . dalam dua bulan nih busy sangat , ade je online facebook , tapii nak berbelogg ta cukup masa sangt , pluss tade idea . hehe ;p skarang nih dah nak msuk 2 bulan aku kerja spart time dekat Klinik , klinik tuh letaknya di TTDI Jaya Shah Alam , Klinik Mediviron . Oppss! haaa , aku kerja sbgai pembantu klinik aje taw, bukan doctor yee . HAHA :D kerja dea oke la , kene belajar mula , tengok ape orang buat , then kene lah ikot . aha . belajar baca tulisan Doctor , belajar carik ubat ubatan dan mcm mcm lagi lah . hek3 . Alhamdulillah , boleh la follow even ta power mane la kn . cite cite nak jadi doc tapii tak kesampaian , maklumlah , paham paham la kn . hakhak :D kadang2 kan korang , keje tu boringg , sbb ta ramai patient , bosan la kan , tade ape benda nak buat , kadang2 tuh sampi tersenggok2 oh . huu , tapi cover2 la kn , kang doctor maraa , mati lah aku . huk! takpee , aku kerja smpai pukol 3 je, pastu chow chin chauu ! legaaaa . pastu hari esok mennti pule . haih . :)) yang penting weekend OFF ya . aha . ppepn , nak carik duet lebih skit kan kene lah , berkorban skit . tade hal lahh . Amin ^_^

Di selitkan sedikit gambar semasa berkeja , chett ! sempat lagii tuh . haha . :D layannn je lah . --------> 1, 2 ,3 , 4 KLIK !





3 comments:

Ladies Bizz said...

nnt ada masa lawatla blog kami..

OhPutt3 said...

okey i do ! :)

Anonymous said...

Berapa gaji kerja sbg pembantu klinik ni?Macam best je snn kje sampai kul 3pm..